dilluns, 11 de febrer del 2008

Nou Blog

Bé, ja tornem a ser a blogspot.
Primer la Caliope després en Peperines, llavors la Finestreta... i jo què hi feia? doncs no gaire res.

Feia temps que no podia fer un post, i avui, que podia doncs bloc.cat estava fotent el boig. Doncs mira, s'ha acabat. Em sap greu de veritat, però estic jo per perdre més el temps!

Bé, doncs el que deia, feia com una setmana que no escrivia res, han passat moltes coses!

1) He estat a Stuttgart una altre vegada, temes de feina. Molta fred, però Alemania és un país que té alguna cosa especial. Serà l'idioma rocambolesc? serà aquella fred? la "teórica" seriositat d'aquella gent?
La reunió va anar bé, més o menys, en fi feina. No en tinc ganes de parlar.

de fet tenia una llista de coses a parlar, la veritat és que estic cansat, porto un dia de por, i són les 12 de la nit i he d'estudiar, per tant, encara falta per anar a dormir :(

en fi, quan estigui més bé (moralment) ja diré alguna cosa. De moment, fins demà.