diumenge, 1 de març del 2009

blogger-cli

Bones a tots!

Els que llegiu aquesta farsa amb rss o agregador de noticies haureu vist (potser) que últimament he tingut una sèrie de posts fantasmes amb títol 'test' o semblant.

Una de les coses que em molesten més del blogger és que he d'entrar a la pàgina web per crear el texte. Si, ja sé que és normal. Però a mi em fa mandra què voleu que us digui.

Normalment treballo amb terminal jo, i tot i que sempre tinc algun navegador engegat em suposa una tocada de nassos haver d'entrar aquí i crear al texte, moltes vegades, per coses petites em fa tanta mandra que les deixo passar.

Never more!

He fet una eineta nova amb Java, l'he batejat amb el nom de blogger-cli (cli de Command LIne)
Doncs bé, això em permetrà escriure posts a blogger des de la linia de comandes, un gran pas per la humanitat. Indeed.

N'he creat un projecte de codi lliure al github per si hi ha algun altre friki que ho vulgui provar o fer servir, ho podeu trobar al github.

Us ensenyo un parell d'screenshots:
El help.


Un exemple d'execució senzill. Podeu veure com demana el nom d'usuari, el ID del blog (no val amb l'adreça, ja ho he provat! els de google demanen l'ID :( ) i finalment apareix la URL del nou post.
Ara mateix se m'ocudeixen unes 800 millores que hi podria fer, ja les aniré fent i les aniré pujant, un cop domini una mica més el git.

apa, fins ara.

1 comentari:

Josep B. ha dit...

Jo en faig servir el magnífic mètode del Cut & paste, tot i que amb l'Open Office te alguna pega.

De totes maneres prometo mirar-m'ho quan acabi el semestre de la UOC (Ara ja no em puc dividir més).